TugceCakir Arkadaşlar 11. Haftamda hastane kesede kan var diye kan uyuşmazlığı iğnesi yapildim şimdi 28. Haftamdayım normalde 28. Haftada vuruluyor bu iğne tekrar vurulmama gerek varmı bilginiz varmı
Tbakc Hayır. biri 28. Haftada (olası bise varsa erken de yapılır sizde olduğu gibi) diğeri de doğumda yapılıyor
Melikemsluu Bende 28. Haftada kan testi yaptırdım özelde 40 tlye sonuç negatif çıktı vurmadı iğne doktor ama benim ilk haftalarda kanamam olmuştu ozaman vurmuşlardı kanama olunca hemen vuruyorlar
TugceCakir Melikemsluu benimde kesede kan var diye 11. Haftada vurdular işte o yüzden m.ettim test yaptırmak lazım o zaman
2202020 Şimdi sizden kan alınacak pozitif çıkabilir takip edilir eğer negatif çıkarsa iğnenizi yaparlar
TugceCakir 2202020 tam tersi diye biliyorum negatif olursa iğne yapılmasına gerek kalmıyor demislerdi
2202020 TugceCakir pozitif çıkarsa yapılmaz ilk bebekse negatifte çıksa doğum beklenebilir şayet bebeğinizin kanı negatifse yine yapılmayabilir
2202020 TugceCakir rica ederim herhangi sorun olursa cevaplarım bu sebepten bebeğime kan verildi anne karnında çok araştırdım yardımcı olurum elimden geldiğince ❤️