Kızlar merhaba kafayı yeme noktasına geldim. Komik gelecek belki ama 6+6 haftalık hamileyim geçen hafta perşembe çok midem bulandı ama öyle böyle değil 30 kere istifra etmişimdir doktor baktı bebekte bi sıkıntı yok normal dedi bana zofar ilacı verdi ben o gün serum yedim diye ilacı içmek istemedim ama serum hiç işe yaramadı gece 11 de el mahkum içtim o günden beri de midemde hiç bulantı yok. İştahım çok kapalıydı 1-2 gündür iştahımda açıldı.. Nasıl bir hamilelik bu? İçeride bir sıkıntı mı oldu bebeğime diye düşünmeden edemiyorum. Benim içime su serpecek benim de hamileliğim böyleydi ne olacak saçmalama dicek birileri var mı 😣