Sezaryende sonra normal doğum yapan varmı ben bir yıl önce doğum yaptım şimdi ikinci kez hamileyim 4 aylık yani 17 haftalık ve merak ediyorum İstanbul da yaşıyorum sezaryenden sonra normal doğum mümkünmü yapanınız varmı varsa hangi hastane devlet yapıyormu