Merhabalar bugün kontrolüm vardı kilosu boyu herşeyi haftası ile uyumlu fakat kafası içim doktorum 35. Hafta olduğunu tabi kafanın küçülüp kanala girdiğini söyledi . Korktum tedirgin oldum nasıl yani bu bir sorunmu dediğim de hayır esnektir kafa yapısı doğum kanalından başka türlü zaten çıkamaz dedi. Normal olduğunu belirtti. Böyle bişey duydunuz mu