Merhaba herkese. Benim adet olmama 5 gün var bugün sabah bel agrısı ve adet olacakmışım gibi kasık agrısı yaşadım ve lavaboda kırmızı lekelenme oldu özür dileyerek söylüyorum ama peçeteye silince gelen bi lekelenme bu bel ve kasık agrısına göre adet kanamasına dönmesi gerekirken olmadı öyle birsey ara ara leke geldi ve şu an o leke kesildi acaba gebelik olabilir mi? Eylül ayında kimyasal gebelik yaşadım ve adet 15 gün geçince lekelenme ile öğrenmiştim şu an adet olmama 5 gün varken bu leke oldu sizce bu nedir ? Kafamda deli sorular dönüyor aklım karıştı acaba adet kanamasına döner mi adet olmama zaman var diye test de yapmadım ne yapsam bilemiyorum yardımcı olur musunuz ?