Hanımlar merhabalar bugün doktor randevumda ilk defa keseyi görmeye gittik kesemiz göründü çok şükür fakat doktor şaşkın bir şekilde tam rahim ağzında 10 cm büyüklükte miyom var ve bu normal doğuma engel olacak o yüzden sezaryen olmak zorundasın dedi hatta bir kaç yerde daha var dedi. Keseye mi sevineyim bu boyuta ulaşmış miyomlarla gebeliğimdeki risklerime mi üzüleyim arada kaldım 😞 sorum, benim gibi miyomlu gebe kalıp sağlıkla doğum yapan var mı arkadaşlar sezaryende alınabilirmiş miyomlarım inşallah alınır 😞🙏🏻