[bilinmeyen] çok şükür eşim ben doğurana kadar 9 doğuracağı için bide geçen kadın Doğumda sıra beklerken bi bayan vardı 3 yaşında oğlu 1 yaşında kızı vardı bide hamileymiş çocukların birisi susuyo birisi ağlıyodu 🤗🤗 eşimin gözü baya korktu şimdiden anlaştık 9-10 sene çocuk yok 🤦🏻♀️😂😂 Tabi şaka bi yana Rabbim ne zaman nasip ederse o zaman olur ama çok acele etmeye gerek Yok birincisi sevgisini bi alsın 2. Öyle