Kizlar ben sırt üstü yattım çoğunlukla 25. Haftamda doktora gittim doktor bebeğe yeterince kan gitmemiş beslememiş sadece sol yanina yat çok çok yorulursa 2dk sadece sağ tarafına yat dedi sağda toplar damar varmış bebek ölümlerine neden oluyormuş o tarafa yatmak sırt üstü yattiginizda da ordaki damarlara baskı yapmasından vücuduna yeterli kan pompalanamıyormuş bebegede oldukça az kan gidiyormuş bilginiz olsun ben yaşadım siz yaşamayın