Gulen_91 maşallah ya çok çok sevindim 🥰 ben de bugün doktora gittim, polikistik yok her şey temiz ve güzel görünüyor dedi. Yumurta da gayet büyük görünüyor dedi. Sadece 10-13 kilo fazlam var onu söyledi ve senin de dedigin gibi stres en en onemli şey. Bi salmak lazım da onu da nasıl yapabiliriz bilemiyorum 😊 Rabbim hayırlı sağlıklı bebişler nasip etsin bizlere ve tüm isteyenlere 🥰