Hadibakalim mucizemibeklerken17 benimde gecen ay böyleydi idrarın asitinden kaynaklaniyormus sonradan cikan cizgiler🤷🏼♀️
Gulsahim Beklenenmucizem evet katılıyorum daha yeni gebe olduğumda silik çıkmıştı doktora gittik beta 68 Di 🤗😍
Beklenenmucizem Gulsahim bende öğrendiğim de adetim 1 gün gecikti 152ydi ve zar-zor testte hayali çizgiyi gördüm. Doktora gttm 2 haftalıktır dedi
04052016mh mucizemibeklerken17 hımm geçmiş olsun canım, yumurtlama gününü değerlendiysen eğer şimdi öğrenmen bence çok mümkün değil diye düşünüyorum ben adetim biter bitmez hamile kalmışım ve adetime 10 gün kala aşırı aşırı bir göğüs hassasiyetim vardı 1 hafta kala da kanda küçük bir değerle öğrendim inşallah senin de vardır canım
Mrsakar Bir kaç saat sonra çıkan sonuç doğru olmuyor diye biliyorum. Daha hassas testlerden alıp tekrar denebilirsiniz. Benim adetim 2 gün gecikmişti hassas testlerden aldım 3.dakikada kıpkırmızıydı 😬
Belinay_AliEge Bence gebelik yok lavaboda unuttuğun halde çizgi zar zor görünüyor. Ama yine de bi kaç gün sonra daha dikkatli yap bekle dakika tut böyle.biseyi nasıl unuttun onu da anlamadim 🤷🏻♀️
mucizemibeklerken17 Belinay_AliEge unuttum derken çöpe atmayı unuttum 🙄 yoksa unutulacak bişey degil tabi ki de.
DuhaninAnnesi mucizemibeklerken17 bende hafif bir çizgi gördüm sanki bence tekrarlamalısın,çıkmayacağı varsa ufacık bir silik bile oluşmuyor saatler geçse de çünkü defalarca test yapıp köşede saatlerce bekletmisligim var bulanıklık bile olmamıştı 🤭
ffckizannesi Valla bende cok azcicik silik goruyo gibiyim ins hakilesindir mevlam hayirli evlatlar versin gonullerinize gore
mucizemibeklerken17 DuhaninAnnesi DuhaninAnnesi oyy kuzumm hayırlısı diyelimm, sana da cok dua ediyorum canım benim 🥰
Ask_H mucizemibeklerken17 canım adete yakınfa böyle çıkabiliyor birde 1 saat sonra çıkan testi dikkate almayın diyorlar ama bilemedim belli de olmaz sen bekle biraz daha yada kan ver direk
Prenses001 mucizemibeklerken17 inşallah canım. Bende sabaha karşı yapmıştım uyku sersemi yaptım baktım dedim yok bıraktım lavabonun kenarına sabah atarım diye sabah atmadan baktım aa çook inceden çizgi aynı seninki gibi gittim kan verdim düşüktü hatta 100 bile değildi 37 mi ne çıkmıştı öyle işte oldu çok şükür seninde vardır inşallah yaz mutlaka kan verirsen yada testi tekrarlarsan 😊
mucizemibeklerken17 Prenses001 aynen ben de sabah çöpe atmayı unutmuşum 🙈 görünce şaşırdım epey. Inşallah vardır🥰 dün yumurtlamadan itibaren 2 hafta oldu, koyu kahve leke geldi kesildi. Bir an adet sandım ama yerlesme olabilir deniyor. En guzeli kan testi yaptırmak sanirim 🤩
Bsra1998_ mucizemibeklerken17 kuzum benimde bir hafta once ayni olay basima geldi ama arkasindan bidaha test yaptm onda hic bisey cikmadi
Didemmmmm Arkadaşlar merhaba bu ay ilk defa ovülasyon testi yaptım. 10. Günde başladım ama iki çizgiyi görmeme rağmen çok netleşmeden silikleşmeye başladı. Kafam karıştı. Yumurtlama olmadı mı. Böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim
mucizemibeklerken17 Didemmmmm canım mumkunse testlerin toplu fotosunu at, görürsek yorum yapabiliriz 🥰