Kızlar cuma günü pembe hafif akıntı ile beraber kan gelmişti. Bugün sabaha karşı uykudan altımda ıslaklık hissederek uyandım iç çamaşır pijamam hepsi ıslanmıştı. Baya bi hemde son 4 gündür kasıklarda acı vajinada sancı var doğum belirtisi olablir mi ? İlk gebeliğim yardımcı olur musunuz ?