Hanımlar avicenna hastanesine gidiyorum ben doktorum Serçin hanım . Doktorumdan çok memnunum. Ama doğum fiyatları hakkında bi bilgim yok. Orada doğum yapanlar yazabilirler mi? Misal 2000₺ diyipte ekstradan masrafa girdiğiniz oldu mu onuda merak ediyorum yorumlarınızı bekliyorum 🙏