mutser arkadaşlar gülfem hanıma giden, doğum yapan ya da bir tanıdığından hakkında bilgi edinen var mı? hakkında pek birşey bulamadım yardımcı olursanız sevinirim
Gizem3410 mutser gebeliğimi öğrendiğimde ilk gülfem hanıma gitmiştim Avrasya da tek randevusu boş olan o vardi gideceğim tarihte şans eseri gittim kalp atışını duydum bir iki tahlilimi yaptırdım daha sonra aynı hastanedeki Atilla beye geçtim iyikide geçmişm❤️ Gülfem hanımda dalinda eminim iyidir ama biraz havali ve ilgilsizz gelmişti bana
mutser Gizem3410 umarım hakkında bilgisi olan birilerine denk gelirim :( açıkcası sıcak sempatik olsun diye bir takıntım yok.. ne kadar ilgili herhangi bir sıkıntıda sonuna kadar yanınızda mı? normal doğum mu sezeryan odaklı mı? bu tarz şeyleri merak ediyorum. yoksa bu haftaya kadar gittiğim doktor güleryüzlüydü de noldu ki :( yazıyorum cvp vermiyo hastaneden arayarak bile ulaşamıyorum :(
Gizem3410 Atilla beyi önerebilirim size de aynı hastanedeler ve ben cok memnunum gülfem hanımdan numarasını istedğimde bana sadece gerçekten acil birşey olursa mesaj at ben seni ararim demişti bende hiç tenezzül etmeyip kendısıne gitmeyi bıraktim