Ben hep özelden yanaydım ama şöyle bi bakınca doktor değil de esnaf gibi davranıyorlar🤔 ihtiyacım olmadığı halde doktorum tüp bebek yaptırıcaktı nerdeyse bana ki 1 senelik evliyim yaşım 25🤷🏼♀️ Şimdi doğum hastanesinde tanıdık bi dr bulduk çok daha ilgili