Kızlar 5. ayımdan beridir bebişim ters duruyor, şuan 32+4 haftalığım, 2 gün önce doktorum bebek bu haftadan sonra bir ihtimal normal doğum pozisyonunu alır dedi. Dün geceden itibaren bebeğim çok hareketli, çok fazla oynuyor sizce dönecek mi veya döner mi ?