Herkese merhaba arkadaslar.Bugun 40+0 olduk fakat bebegımde hala hareket yok😓Yarın insallah Allah ızın verirse sabah sezeryana alıcak doktorum ..Yarın için sizden dua beklıyorum. Bebeğim insallah saglıklı dogar baska bişey istemiyorum..Şimdiden Allah razı olsun❤️