Ben de 32+3 teyim. Aynı şekilde 2 hafta önden gidiyor dedi. Doktor erken doğumdan falan bahsetmedi ama bilmiyorum ne olacak. Sadece ultrason kağıdında Mart 20 olan doğum bu kez Mart 6 olarak yazıyordu sonra fark ettim. Var mı sizde doğum belirtisi falan?