Yeliz1905 Hanımlar var mı cin takvımını yapıp dogru olan :)bende erkek çıkıyor ama bakalım kısmet 2 haftaya bellı olur cinsiyet sanırım 10+4 olduk
Mervedicle Yeliz1905 benim doğru çıktı ama pek inanmıyorum ben sonuçta iki seçenek var %50 %50 kimisi yanlış çıkıyor kimisinin doğru çokta seçenek yok yani ☺️
Muge0609 Yeliz1905 Çıktı Bende ☺️Kız Diyordu Kız Çıktı. Ama Ben Otomatik Hesapla Yaptım Üzerine Yaş Eklenerek Yapılanda Erkekti
eminegelgec Yeliz1905 benim doğru çıktı çin takiviminde erkek çıktı şuan da 18. Haftadayız dr erkek dedi :)
Bulutalazinannesi Benim ilk çocuğumda kız dedi, erkek çıktı. şimdi ikincisine hamileyim 16 haftalığız erkek dedi ama kızım olacak 😂 bana hep tersi geliyor
milayerli Çıkmadı bende. Erkek diyordu kız olacak insallah. Hiç inanmıyorum böyle şeylere Rus, Çin, kan yenileme, biyolojik takvim, anane babaanne yöntemleri hepsi erkek diyordu sonuç kız olacak hepsi boş bence 😄