Sinemhira Merhaba, benimde öyleydi kontrolde bebeğimin başı o şekilde durduğunu öğrendik, ondan sonra hep dikkat ettim. Uzun süreli oturmadım ki rahatsız olmasın diye genelde uzanıyorum ya da masada yiyoruz.. sizde bir doktorunuza sorun belki bebiş o şekilde duruyordur 🐣