Kızlar slm öncelikle sizlere birşeyler soracağım 30 haftamıza bugun girdik cok şükür ve çalısıyorum rapor alacagım 32 hafta raporunu doktor haftanın başındamı veriyor yok sa 32 haftayı doldurmamız mı gerekiyor bilgisi olan yazsın lütfen bide dogum raporundan önce normal rapor kullandınızmı hiç ben 31e girerken almayı düşünüyorum normal rapor saglık ocagından filan