OzgeSelcuk Aslında şu olabilir mantıken. Gece uykuda sindiriyoruz yediklerimizi. Mide boş olunca karin küçük gözüküyor. Akşama doğru da yediğimiz için mide şişiyor bize herşey yolunda hissi veriyor. Halbuki sabah yolunda olmazsa zaten akşam yolunda olmaz. İşte bu düşünceler zaten hassas olan kalbimizi hançerliyor. Biz yine duymak istediklerimizi duyunca rahatliyoruz. Burda biri aksini yazsa, hemen başlayacağız kurmaya.. O yüzden sakın olup, evrene pozitif mesaj yayalım derim ben.😀 Şu öngörülü yazı var ya kelimeleri devamlı düzeltememe neden oluyor, deli oluyorum.😠