zeynepselcukk Merhaba hanımlar. 35+2 deyim . Ama göğüslerimde hala bi sertlik yok acaba süt olmadıgından mı kaynaklanıyor 🙏
Busimss zeynepselcukk tam bir bilgim yok ama ilgisi olduğunu sanmıyorum. Benim yengemin de küçücüktü göğüsleri ama sütü vardı. Olumsuz düşünmeyin süt yapıcı seyler tüketin ☺️
zeynepselcukk Busimss tesekkürler. Aslında cok takmıyorum da şu sıralar göğüslerin sertleşmesi mi gbi sorular gelmeye baslayınca merak etmeye başladım