Merhaba hanımlar 32 haftamdayım düzenli sabah akşam bebek yağı (uny baby spreyli) kullanıyordum kaşınmaya başladım bırakdım kaşıntımda geçti net d n yorumlara bakıyorum kimse kötü bişe yazmamış ve cildim daha çok kurudu başka bi nemlendirici başladım kaşıntım yok, benim gibi durumda olan varmı??