fatma1993 Hanimlar catlaklariniz var mi ne sekilde ve ayaginizda bacaginizda karninizda nerenizde daha cok beni bazen rahatsiz ediyor.ayak bilegimim ustunde biraz catlak gibi gorunuyor.
Merve_kucuk fatma1993 25+5 günlüğüm sadece karnımda var onlarda yeni yeni olmuş zeytinyağı bebeyağı felan sürüyorum ama kesin çatlarım ya🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😏😏
Nurcannkarakus fatma1993 bizde 26+4 olduk çok şükür hiç çatlagım yok günde 3 defa kakaolu vazelin sürüyorum
fatma1993 Merve_kucuk ben hic bi sey surmedim kasik bolgemde boyle iki tarafinda da var ama uzun cizgiker gibi degil nokta nokta catlamis
Nurcannkarakus fatma1993 bende çatlarsa diye olmadığı halde sürüyorum doktorum çatlamaması için sürekli nemlendirilmesi lazım dedi o yüzden bende oyle yapıyorum
zeyzey36 fatma1993 27. haftaya giricem kalçam da ve bacaklarım da fazlasıyla çatlak var kırmızı kırmızı duruyor :(
Cido_Cim 33 haftamdayim, 13 Kilo aldım ama çatlağım olmadı çok şükür. Weleda'nin hamileler icin çatlak önleyici yağından kullanıyorum. Sabah ve akşam sürüyorum, tavsiyee ederim..
Tuba_27 İkinci hamileliğim ilk hamileliğimde çok zayıftım okadar çok dikkat ettim ki zeytin yağı çatlak için biooil diye Bi yağ nemlendirici ler kullanmadığım hiç bişey kalmadı ama son 2 hafta da karnım da Bi sürü çatlak oluştu kesinlikle kişiden kişiye değişen Bi durum şuan ki hamileliğimde de öyle Bi derdim yok daha önce olan oldu yavrum dan kalan izler hatıralar evlat herşeyi unutturuyor 🤗