Troitim yüksek çıktığı için 1 ay önce doktor ilaca başladı 1 ay sonra tekrar kontole gel dedi gittin kan testi etti düşmüş dedi ilk zaman 4.01 di şimdi 2.8 dedi bugün düşmüş ama yine ilacı bıraktırma di iç dedi hatta pazartesi salı Çarşamba Perşembe cuma cumartesi 1 tane iç dedi günde pazar 2 tane tane iç dedi sizdede öyle mi oldu neden pazar iki tane iç dedi anlamadım 😏