Ponciginannesi_ Kızlar arada kalbimin atışının beni salladığını hissediyorum. Böyle nasıl diyim kalbimin atışını te ayaklarıma kadar hissediyorum. Tam anlatabildimmi bilmiyorum ama garip birşey yaşıyorum :( bi fikri olan var mı?
lamiaaktas Ponciginannesi_ bende de uykudan önce yada uyku sırasında oluyor. Normalde çarpıntı yaşıyorum ama bu çarpıntıdan farklı bir şey. Çarpıntıda ritm hızlanıyor. Ben önemsemedim açıkcası çarpıntı değildir diye. Bi tansiyon kpntrolü yapın o sırada bence. Sanki kan basıncı artıyor gibi geliyo
Berry Ponciginannesi_ anlattığınız durum taşikardiye (çarpıntı) benziyor sigara içenlerde sık olan bir durum özellikle yatarken olur. Sigara da içmiyorsanız bir doktora gidin bence holter takılıp o anlarda ölçüm yapılması gerekir
Ponciginannesi_ lamiaaktas hamileliğimden önce ekg çekilmiştim. Şu an ne durumdadır bilmiyorum. Tansiyonda genelde düşüyor bende. Onunla alakası varmıdır ?
lamiaaktas Ponciginannesi_ benim de tansiyonum düşük genelde. Ben önemsemedim. Bi sorarım doktora. Sen de bir şey öğrenirsen yaz lütfen