Merhaba, eğer çok yolculuk yapan bir aileyseniz uçak, araba vs. Kabin tipi bir bebek arabası Alman en doğrusu olur kullanım kolaylığı ve hafifliği açısından. Travel sistemler güzel lakin çok ağır oluyor. Ben Mima marka almıştım. Çok pişman oldum. Hem çok ağır hem 1,5 yaşından sonra ayak yeri küçük olmaya başladı. Ayak bölümüde çok önemli bebeğin boy oranına göre ayarlanabilenler en güzeli.