Merhaba annişler!
Aranızda az da olsa sıgara içen var mı? Ben bağımlısıyım ama bebişimi duyduğumdan beri içemiyorum 6 haftalığız. İçmeyince iyice stres oluyorum, Doktorum günde 3 içsen bir şey olmaz demişti. Ama korkuyorum, Siz ne diyorsunuz? Ara ara içmişliğiniz var mi?