cnnezer Bende bi kac gundur bunu dusunuyorum. Karnimin indigini dusunuyorum kimse.bana inanmiyor nedenini bende cok merak.ediyorum 35 haftayiz bizde. Sanki indi suyum mu azaldi bilmeden gitti falan diyorum ama bebek haraketleri iyi anlam.veremiyorum. Bi kac hafta oncd doktlrum karnin asiri buyumus gecenkine gore bakalim dediginde suyum fazla cikmisti simdide hala fazla diyor ama ben karnimin indigini dusunuyorum sebebi nedir yasayan varsa insallaj yazar merak icinddyim