Zemine selam anneler , bir sorum olucak size, benim icimde olan bir hiss var sanki bebeyim gelismeden kalmis buyumuyor sanki oyle bir korku basiyor beni sizdede boyle oldumu? 11+4 haftaligim bilmiyorum psikolojimmi bozuldu ne
Deletedmom137 Zemine lütfen kötü şeyler düşünmeyin bolca dua edin içiniz ferahlasın kendi kendimizi korkuturuz genelde vesveselere kapılmayalım 🙏
pink01 Zemine 6. haftadan 10. haftaya kadar benimde kabus gibi geçti yok bişey olucak düşücek diye kendimi yiyordum sürekli sonra nolduysa rahatladım sürekli dualar ediyorum sağlıkla kucağıma alayım allahım sana emanet diye kanamam ağrım felan olmadığı içinde hiç içim rahat artık herkes bi dönem yaşıyor bunu canım atlatırsın
zelis63 Zemine her annede olan hisler kuzum acaba yaşıyor mu iyi mi nasıldır diye insan hareketleirni devamli hissedene kadar hep aklı bebebte oluyor ama kendini çokta üzme kuzum çok düşünme iyidir o annesi mucizen şimdilik seni rahatsız etmeden büyüyor 🤗
Karadenizf Zemine benimde bugün tam 11+4 aynı duyguları yaşıyorum 😕 gelişmemeyi bırak acaba yaşıyor mu diye düşünüyorum eşim çok kızıyor ama elimde değil..
pink01 Zemine dediğiniz şey bebeğin kalbinin durması bu haftalarda yaşayıp gelişmemesi imkansız ilk 3 ay bizim yediğimizden değil kanımızdan besleniyorlar çünkü canım kalbinin durmasının belirtisi de yoğun bel ağrıları bazende kahverengi akıntıymış 🤷🏻♀️
Zemine pink01 hayir hic bir agrim sizim yok benimde icimi bu rahatlatoyor bazen ama birden oyle dusuncelere vara biliyorum iste napim )
rumeyssa bende hissedene kadar hep kötü düşünüyordum bi hissetseydim diye malesef 20. haftya kadar böyle düşünürsün artık :)) hatta eve kalp atım cihazı alsam da dinlesem diyordum iyi olduğunu bilsem ama bu bi süreç herşeye hazırlıklı olmalıyız gececek güzel günler göreceğiz inşalalh :)
Zemine Karadenizf evet kardes al bendemde o kadar birazda buyuseydi icim rahat ederri ama karnim belirgin olacak kadar buyudu
[silindi] Zemine herkezin korkusu o ilk haftalar cok zor geciyor inan buyudukce geciyo buun korkularin bend eilk haftalar cok korkuyodum çok şükür atlattik o gunleri 20+5 gunluguz simdi her dakka tekmeliyo simdide diorum biraz dursada rahat etsem 🙈😊
Busegulce Zemine 22. Haftadayız bende hala acaba iyi mi korkusu var annelik içgüdüsü vesvese yapıyoruz korkmayın 🤗