Shahnaz Rukiye2709 bende 16haftalik gebelik. Plasenta kanalı tam örtmüş. Korkuyorum. Yarın yine ultrasonla bakilicak . Kalkma ihtimali varmı?
Rukiye2709 Shahnaz var canım hatta benim rahiç içi kanamam da vardı geçti çok şükür normal doğum yaptım
Essem Serpil02 canim bugün şeker yüklemesine gittim. Doktorum plasenta doğum kanalını kapatmıyor. Normal doğuma engel bir durum yok dedi.
Shahnaz Rukiye2709 çok teşekkür ederim. Geçen hafta ultrasonla bakıldı biraz kalkmıştı. Bu hafta da ultrasona gidicem insheallah yine de kalkmış olur ❤️❤️