Bende yarın 37. Haftaya gireceğim hem sağ hem sol kalça ağrısı yaşıyorum geceleri hangi tarafa yatsam uyuşuyor yarım saatte bir dönüyorum dönmekte aşırı zorluyor magnezyum kullanıyorum ama yürürken bile zorlanmaya başladım herkes yaşıyormuş meğersem ağrılar için egzersiz önerisi olan paylaşabilir mi 😣