Hayriyeee Merhaba hamiş anneler bir oğluşum olucakmış ama isim konusunda kafam çok karışık aybars ve Çınar ismi var aklımda sizce hangisi güzel yada başka isim önerilerine de açığım 🤗
pink01 Hayriyeee ben küçüklüğümden beri oğlum olursa alparslan koyucam diyordum sonra nooldu eşimin soyadı arslan olunca işler değişti 😂öneririm
Osgem2019 Hayriyeee Kaan Sencer düşünüyoruz .tabi ben isim analizine göre felan araştırma yapıp seçmeye çalışıyorum sizde küçük bir araştırma yapabilirsiniz ☺️
Edissevil Canım benimde oglum oluyor 🥰 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin bizde Aras Çağdaş koyuyoruz 😀 eşimin adı çağdaş arası da ben seçtim ❤️
edasarbot Hayriyeee cinar ismini tavsiye etmem çok arsız oluyorlar benim oğlusun var çok arsız cinar adı bence cinar yerine rezan koy