inancin_annesi merhaba, bende 9. Haftadan sonra başlamıştı ve 12. Haftaya kadar her gün oluyordu bu durum. 12. Haftadan 16. Haftaya kadar sadece sabahları oluyordu gün içinde mide bulantısı yaşamıyordum. Şuan 20. Haftadayım, haftada 1 istifra ediyorum ve buna ne ilaç ne serum hiçbir şey fayda etmiyor maalesef. Bünyeden bünyeye farkediyor umarım en kısa zamanda geçer. Hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi 🥰