Kızlar 26 haftalik olduk şükür sadece pazarları çıkıyorum evden bebeğe birşeyler almak adına oda 1 2 saat anca yürüyorum dinlene dinlene eve gelince karnımın ve belimin ağrısı çok oluyor dayanilmiycak gibi de değil ama kesilmiyorda ince sızı sizce sıkıntılı bir durum mu sizler nasılsınız