Yasmin38 7+0 haftalık hamileyim. Dün gece uyku haliyle omzumu yukarı doğru biraz sert çektim kendimi yastığa çekmek istemiştim sonra birden kramp gibi bir sancı girdi birşey olmuş mudur? Kanama yok
Umrnylcn1 Bana da ani hareket yaptığımda öyle oluyor batma gibi . Ben de çok korkuyorum bir şey olacak diye. O yüzden yatarken hareketlerimi daha kısıtlayayım diye hamile yastığı aldım şimdi daha rahatım .