Hanımlar selam bugün çatı muayenesi oldum iç kısım doğum için müsait ama vajina girişinde bulunan kemikte basıklık var dedi doktor normal olursun ama çok iyi ıkınman gerek dedi yapamazsam bebeğin sıkışma ihtimali varmış öyle olursa da sezeryana acil alırım dedi böyle olup da normal doğum yapan var mı acaba sezeryan mı olmalıyım yoksa kararı bana bıraktı doktorum 🤦♀️