Bn 16+0 haftalik hamileyim malatyada yasiyorum babannem hasta olunca eskisehire geldim 30 ocaktada tip fakultesinde ayrinti utrason icin randevu aldim ama suaan eskisehirdeyim gidemiycem aradim tip fakultesini tarihini degistirmek icin degistiremeyiz dediler yine 2 ay sornaya verirler bu seferde ayrintili utrason tarihi gecer dediler ozel hastaneleri aradim sevgi gozdeyi divanj ama onlarin utrason cihazi yokmus 4 d iste biz yapamiyoruz dediler sdce tip fakültesi yapiyor dedi sehir hastanesinede aradim bizim cihazimiz yok dedielr onlarda ben napicam kizlar bir yardimci olun