Tlysfk doğru mu anladım ; 16 hafta doğum izni ardından yıllık izin, ardından yarım gün çalışma hakkı kullanılabiliyor mu? Yoksa 16 hafta Doğum izni sonrası yarım gün çalışma hakkı hemen başlıyor ve yarım gün çalışıp o hak bitince mi yolluk izin planlıyorsunuz?