Gmz93 15+2 de doktorumuz % 90 kiz demisti bizde pike yorgan bikac zibin falan almistik baya da alismistik kizimiz diye seviyoduk ama bugun 19.haftamiz doktor kesin erkek dedi ben sok 😂
TubaYamurByskn Gmz93 😍 sizde heyacandan baya erken başlamışsınız alışverişe ☺ Bana da ilk kız dedi ama hemen alışveriş yapmayın kesin değil dedi şimdi 38 haftalık erkek hep erkek 🙏🏻😍💙
Cansum1 Gmz93 aaaa bana da doktor 14+5 ken yüzde yüz kız dediii şuan 20 haftalığız 28 inde kontrolümüz var değişir mi ki ?
TubaYamurByskn Gmz93 şok olursun tabi😂 ben bekledim Allahtan 20. Haftayı 😍 hayırlı olsun canm sağlıkla al kucağına inşallah 🙏🏻