Bus_ak18 Fayda görmek için önce sorunun nereden kaynaklandığını öğrenmek lazım. İçtim gebe kaldımla olmaz maalesef. Ben kendimden örnek vereyim mesela. Pcos'um 2 ayda bir adet görüyorum devamlı kilo sorunum vardı vs vs. Önce hacamat tedavisine başladım, beslenmemde insülin direncimi zorlayan gıdaları çıkarttım. Bol D vitamini için öğle vakitlerinde özellikle yürüyüş yaptım( kısırlık için önemli bir etken). En son adetim bitince, yumurtalıklarımdaki kistler için soğan kürü uygularken, hormonlarımın düzenlenmesi ve yumurtanın gelişip çatlaması için ve rahim duvarının güçlenmesi hayıt tohumu ve aslan pençesini karıştırıp demleyip içtim sabah akşam. Takviye olarak bal propolis vs. Soğan kürü ve bu çayları yaptığım ilk ay hamile kaldım ama öncesinde hayatımı düzene soktum. ☘️ Asıl ince nokta şu : hamile kalayım da... demekle bitmiyor o hamileliğin sağlıklı geçmesi bebeğin sağlıklı olması için her anlamda emek isteyen bir süreç. Ben bir ay içtim olmadı deyip tedaviye başladım demek yanlış bana göre. Tedavilerin hem maddi hem manevi çok zor süreçleri var, ve o kadar kimyasaldan sonra illaki etkileri de yaşanıyor. Bence niyet alıp dua edin ve sorunu bulup kürü uygulayın nasipse Rabbim elbet vericektir. Burada isteyen bekleyen bütün hanımlara sağlıklı evlatlar versin Rabbim 💗