brnr09 Esramtss doktor yerleşme kanaması olduğunu söylemişti. Çok yoğun değilse ya da pıhtı şeklinde değilse sorun yok demektir ☺️ Merak etmeyin
Esramtss brnr09 korktum bian yoğun değil çok açık renk silik akıntıyla geldi belli bile değildi ama dikkatimi geçti
brnr09 Esramtss yok korkmayın çok artarsa doktora gidersiniz. Çok yoğun bir kan olduğunda ya da pıhtı olduğunda sıkıntı olabiliyormuş. Ki onda bile düşük olmayabiliyormuş.