Bsra1998_ ilk evlendiğim zaman şiddetli kasık ağrısıyla acile gittim acil doktoru yumurtalıklarında kistler var hamile kalmak istiyorsan doktara git dedi o ay korunmayı bıraktım cünkü yeni evliydim daha erken diye istemiyordum ama benim istememle olmuyormuş zaten. kadın doğuma gittim kist için pco olduğumu söyledi insilün direnci cıktı glifor kullandım iki seneye yakın en sonunda dedim c-life macunu deniyim çok inandım kullandım çok şükür nasip oldu