EsraDeniz24 Kızlar merhabalar bir şey sormak istiyorum ben uyuşmazlık iğnesi vurduracagım doktor devlette vuruyorlar dedi ama devlete gidip hangi yere başvuracağım iğne için hani nasıl yapacağım onu bilmiyorum yaptıran var mu acaba
Sevval EsraDeniz24 kadın doğumdan randevu alıyorsun. Doktora kan uyuşmazlığımız var diyorsun o seni yönlendiriyor yatışını yaptırıyorsun iğneyi vurunup çıkıyorsun 😇
EsraDeniz24 Mesbas kendi Doğum doktoruma söyledim hastaneye git orada yaparlar dedi anlamadım ya 🤦🏼♀️ Neyse ben yine sorayım doktoruma