Asyasut ye canım ye ne buluyorsan abartmadan herseyden.bu Yemek konusu olunca dayanamıyorum herkese yorum yapmaya çalışıyorum ben yemedim hicbisey o hazır bunda bu var şunda su var aman bebeğe zararlı diye diye güya sağlıklı beslendim kendi bütün değerlerim altüst oldu kolesterol kan Demir d vitamini yüksek olması gerekenler dusuk,dusuk olması gerekenler yüksek 🤦🏻♀️ Suan ki aklım olsa ne bulursam yer içerdim hic umursamadan 32.haftadan sinra annemin baskısıyla herseyi yemeye başladım 3 haftada 470 gr almış bebek ama bence hala yeterli değil oyuzden ye hem kendin için hem bebeğin icin