Sen söyleyince ultrason görüntüsüne baktım benimde 6.haftada 9 mm yine sen bilirsin ama normal bence. Bide benim ikiz gebelik kesemin biri birine göre daha küçük sonradan döllenme olacağını söylemişti doktor. Bence sende de öyledir. Korkma inşallah sağlıkla alırsın kucağına ♥️