mucizemibeklerken17 Ovu testinde 15-16 ocak yumurtlama 17 ocak çatlama gördüm. Sabah test yaptım negatif cikti 🙄 beklenen âdet tarihime birkac gun var ama pco oldugu icin düzensizim. Eğer gebelik yoksa yumurtanın büyüklüğüne vs baktırmak gerekir mi sizce ?
Seline mucizemibeklerken17 10 günde idrarında gebelik çıkmaz ki canım bende pco hastasıyım 15 gün sonra kan verdiğim halde negatif çıkmıştı sonra doktora gittim tarlusal verdi 10 gün kullandım tık yok bi test yaptım pozitif.bence biraz daha beklemelisin zaten pco da genelde geç döllenme oluyor
Dilan90 mucizemibeklerken17 bnde düzensizdim geç döllenme oluyo adetten önce negatıftı adetten 4gün snra silik çizgi çıktı yumurtlamadan 2hafta snra silik olarak cıkıyo idrarda
imrangulll mucizemibeklerken17 bence daha erken cuma günü kan testi yaptırırsanız kesin olucağını düşünüyorum ☺️ Ortalama bende şubatın 1inde yumurtlama görüceğimi düşünüyorum 17 şubatta kan testi yaptırıcam🤗
mucizemibeklerken17 Anne18 klomen ne için verdi canım peki ? Bi de âdetin 2. Günü kontrole gitmek lazım deniyor ama ?
Anne18 mucizemibeklerken17 evet canım ben Nisan ayında evlendım hazıra dan beri deniyoruz olmuyor kadın doğuma gittim ilk kontrol ettı önce adet sokturucu verdı bana duphaston 10 gun onu kullandım. Daha sonra adet oldum adetmın 2.gunu gıttım ultrason dan karnıma baktı yumurtalıklarla falan yumurta tembellıgı gorunuyor dedi klomen verdi klomen gebe kalmaya yardımcı yumurtalıkları kaliteleştiren bir ilaçtır. 4 gun boyunca klomen kullandım yarın gıdıvem bakalım doktora yumurtalıklarım nasıl olmuş bakacak ona göre ilişki verıcem dedi
DiplomaliEvHanimi Kizlar bisey sorcam benim tarlusal 5gun once bitti bugun peceteye sildim cok az kan bulasti. Bugun mu 1 sayayim Pedi alacak kadar gelincemi sayiyim cnku 5.gun femera kullanacam ya gununu kacirmayim 😍
Busracetin DiplomaliEvHanimi az da gelse ilk gün say canim , gec kalmamis olursun ilaca baslamak noktasinda
mucizemibeklerken17 Seline acele ettim galiba canım, biraz daha bekleyip gecikince kan testi yaptırmak en iyisi gibi geldi. Cok sagol 🥰
mucizemibeklerken17 imrangulll cuma ya da onumuzdeki haftaiçi kan vermek iyi olacak sanirim varsa çıkar 😊 inşallah şubat bizim için bebiş haberi verdiğimiz bi ay olur 🤩
Mevaaaa5555 mucizemibeklerken17 kuzum kesinlikle baktırmalısın🤗 biz 10 aydır evliyiz 10 aydır da çocuk istiyoruz ama olmuyordu ve sürekli gebelik testi alıp yapıyordum hiç abartısız belki 50 tane test vardı ama doktora gittim doktorumla birlikle hareket ediyoruz yumurta temebelliğim var ama bu ay sadece bir kutu klomenle yumurtalarım çok büyüdü Çarşamba günü çatlatma iğnesi olacağım ve bu ay hiç takmıyorum kafama doktorum çok yardımcı oldu inşallah bu ay sende bende ve isteyen herkes gebe kalır dularımdasın 🙏
mucizemibeklerken17 Mevaaaa5555 canim benim cok teşekkür ederim 🥰 eger gebelik olmazsa ben de gidip baktırıcam muhakkak. Hakkimizda hayırlısı olsun 🤩
DiplomaliEvHanimi Busracetin Resmen peceteye kani sildim akiskan deil pede degmeden. Bugun 1.gun oldum sonunda en son 5aralikda olmustum 🥺. Gogus agrimda basladi kac gndur belimde tutuluyodu resmen allah izin verirse 5.gunde femeraya basliyacam 🥰