Korunmayi biraktigimiz 30 gunden beri sol kasık agrım var..psikolojik olmadığıma eminim çünkü dün beni yurutmeyecek kadar bacagima giren kramplar oldu.hastaneye gittim acile idrar yolundan suphelendiler o da temiz çıktı.hamileyim desem adet biteli 6 gun oldu.
Nedir bu agri var mı yaşayan bilen😑