Saraalp Zeyno_ mesela içinde şapka ve yakalık var oğlum bir türlü istemedi durdurmuyor üstünde, eldivende aynı şekilde ama siz belki kullanırsınız, parça parçada alabilirsiniz yada ilk etapta kullanmak için yenidoğan 5 li set
Real Zeyno_ ben aldım ve aniden beğendim açıp bakmadım ya okadsr uydurukmuski o en içe giyilen ince şey resmen oyuncak bebek için.eger imkanın varsa yani gezme bakma bakımından ayrı ayrı al.ayri üst alt takım zıbın böyle .
Caglaaa14 Zeyno_ ben de cıvıl den aldım 10 lu 100 tl ye sadece içindeki atlet gerçekten çok kötü digerleri guzel açıp baktım ben de
Utayturku BEN 10lu set almadım 5li 3 lü takımlar aldım çok uyguna e bebekte lcw den. en son lcw den 5li takımı 25 tl ye aldım hatta outlet bölümünden. battaniye e bebekte bi alana bi bedava ile 30 tl ye 2 tane aldım. takım almak mantıksız bence kendiniz yapın daha uygun ve daha güzel :)
Asaltntyr İlk torun diye annem heves edip aldı gerçekten içine giydirilen gömlek gibi şey aşırı küçük ama diğerlerini kullanırım diye düşünüyorum. Pançodan aldım 150 TL sade yeri de güzel.