Serez öncelikle stres yapmayın gelmiyor diye gelecek kendinize inanın. Avuç avuç dere otu yiyin, kuru dut ve kuru üzüm, tahin helvası, bol proteinli beslenin, rezene çayı için, duşa girin sıcak suda göğüslerinize masaj yapın, sıcak su torbası koyun kısa süreli, bebeğinizin sizi hissetmesini sağlayın emzirmeye uğraşın biraz. Bu aşamada biberon asla vermeyin alışmaya çok müsait o yüzden şırınga ile verin mamayı.mama veriyorum diye de suçluluk hissetmeyin bende verdim sarılık olsa zaten hastanelerde vericekler birde uğraştığınızla kalıcaksınız. Malesef o göğüs yaraları çok uzun sürüyor yaklaşık 20 gün oldu benim hala var acısı azaldı ama ağlaya ağlaya emzirdim. Lansinohun kremini sürdüm, ayva çekirdeğinden jel yapıp sürdüm ama aman aman faydası olmadı. Göğüs kalkanı çok iyi geliyordu ucunun bir yere değmemesi yarasını söndürdü